šŸ“„ ALGEMENE VOORWAARDEN – COSMORE CLINIC

1. Algemene bepalingen
Bij het maken van een afspraak bij Cosmore Clinic, gevestigd aan Kerkstraat 4, 9830 Sint-martens-latem, gaat u automatisch akkoord dat u voldoende geĆÆnformeerd bent over de behandeling en de mogelijke risico's en complicaties. De informed consent-documenten per behandeling zijn beschikbaar op onze website.

Alle informatie in deze voorwaarden was correct op het moment van publicatie. Informatie, prijzen en behandelingen kunnen wijzigen op het moment van uw afspraak. Behandelingen verschillen van persoon tot persoon. Onze medewerkers en, huidtherapeuten, verpleegkundigen of beautyconsulenten behouden zich het recht voor om te bepalen of u geschikt bent voor de aangevraagde behandeling.

Voorafgaand aan elke behandeling wordt een persoonlijk gesprek gevoerd. Alleen indien onze behandelaars zich comfortabel voelen bij de behandeling, kan deze worden uitgevoerd.

2. Annuleringskosten
Annuleringskosten (gelijk aan het voorschot of consulttarief) worden aangerekend bij annuleringen minder dan 48 uurvóór de afspraak.

Indien een afspraak minder dan 48 uur op voorhand werd geboekt, gelden dezelfde voorwaarden bij annulering.
Bij annulering binnen de 48 uur blijft het voorschot 1 jaar geldig en wordt niet terugbetaald. Terugbetaling van voorschotten is in geen enkel geval mogelijk.

3. Identificatieplicht
Elke patiƫnt dient bij het eerste bezoek een geldig identiteitsbewijs met foto (paspoort of rijbewijs) voor te leggen. Kopieƫn worden bewaard in het patiƫntendossier.

4. Bezoekersbeleid
Om hygiƫnische en veiligheidsredenen worden geen kinderen, vrienden, familie of huisdieren toegelaten in de kliniek. Alleen patiƫnten hebben toegang. Cosmore Clinic is niet verantwoordelijk voor onbewaakte kinderen.

5. Procedurekosten
Behandelingskosten variƫren naargelang de individuele kenmerken van de patiƫnt, het type procedure, gebruikte producten en technologie.
Alle actuele prijzen zijn te raadplegen op www.cosmore.be. Prijzen kunnen zonder voorafgaande kennisgeving wijzigen.

U bent enkel betalingsplichtig wanneer u instemt met de uitvoering van de procedure.

6. Geschiktheid en weigering van behandeling
Cosmore Clinic behoudt zich het recht voor om patiƫnten te weigeren of verdere behandeling stop te zetten indien dit medisch niet verantwoord is.
In dit geval kan de patiƫnt worden doorverwezen naar een andere kliniek.

Er wordt geen garantie geboden op resultaten van medische of esthetische behandelingen. Resultaten kunnen per individu verschillen.

7. Restitutiebeleid
Gezien medische en esthetische behandelingen geen exacte wetenschap zijn, worden geen terugbetalingen voorzien voor uitgevoerde behandelingen of producten.
Cosmore Clinic zal steeds alle redelijke inspanningen leveren om het best mogelijke resultaat te bereiken.

8. Vertraging van de behandelaar
Hoewel Cosmore Clinic ernaar streeft om afspraken stipt na te leven, kan door omstandigheden vertraging optreden.
Indien u beslist de kliniek te verlaten vóór uw behandeling, behoudt Cosmore Clinic het recht om toekomstige afspraken te weigeren.

9. Medische wijzigingen
Het is de verantwoordelijkheid van de patiƫnt om Cosmore Clinic te informeren over medische wijzigingen (zoals zwangerschap, koortslip, medicatiegebruik).

10. Herziening van behandelingen
Herziening van een behandeling kan pas na 4 tot 8 weken plaatsvinden, afhankelijk van het type procedure. Enkel bij medische noodsituaties (zoals infectie of occlusie) wordt onmiddellijk ingegrepen.

Contact bij complicaties: +32 (0)468538477

11. Fotografie
Voor en na-foto's maken deel uit van de standaardprocedure.
Beelden worden auteursrechtelijk beschermd en blijven eigendom van Cosmore Clinic.

Indien u niet wenst dat uw foto's worden gebruikt voor communicatieve doeleinden (website/social media), dient u dit binnen 14 dagen schriftelijk te melden via hello@cosmore.be.

15. Beƫindiging van de relatie
Cosmore Clinic en haar medewerkers behouden zich het recht voor om de samenwerking met een patiƫnt te beƫindigen. De patiƫnt kan hierbij worden doorverwezen naar een andere zorgverlener.

12. Communicatie
Alle schriftelijke communicatie dient te gebeuren via hello@cosmore.be.
Berichten via sociale media worden niet als officieel beschouwd.

13. Gedragscode
Racistische, bedreigende of beledigende communicatie wordt niet getolereerd. Bij overtreding kan de relatie met de patiƫnt onmiddellijk worden beƫindigd.

14. Feedback en klachten
Feedback en klachten kunnen schriftelijk worden gericht aan hello@cosmore.be.
Cosmore Clinic behandelt klachten volgens haar interne klachtenprocedure.

15. Virtuele consultaties
Alle beelden, audio en video die tijdens een virtueel consult worden gemaakt, zijn eigendom van Cosmore Clinic en mogen niet worden gedeeld zonder schriftelijke toestemming.
Virtuele consultaties worden nooit terugbetaald.

16. Toepasselijk recht
Op alle overeenkomsten en diensten van Cosmore Clinic is het Belgisch recht van toepassing. Geschillen vallen onder de bevoegdheid van de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van de maatschappelijke zetel van de kliniek.



Privacybeleid Cookiebeleid